جمله های زیبا

به دو چیز عشق می ورزم :‌یک تو و دیگری وجود تو

به دو چیز اعتقاد دارم :‌یک خدا و دیگری تو

من در این دنیا دو چیز می خواهم : یک تو و دیگری خوشبختی تو

تا همیشه من این دنیا را برای دو چیز می خواهم :‌یکی تو و دیگری برای با تو ماندن

آرزوهایت را یادداشت کن

خدواند آنها را فراموش نمی کند

تو گاهی از خاطرات می رود اما

که آنچه امروز داری خواسته ی دیروزت بوده است

.....زمان

بس کند می گذرد برای آنان که در انتظارند

بس تند می گذرد برای آنان که می ترسند

بس طولانی است برای آنان که در اندوهند

و بس کوتاه برای آنان که سرخوش اند

اما ابدی است برای آنان که عاشق اند

تو بارانی و من باران پرستم

تو دریایی و من امواج تو هستم

اگر روزی بپرسی باز گویم :

تو من هستی و من نقش تو هستم

گذشته کتابی است که باید بارها خواند

آینده کتابی است که اکنون توسط تو نوشته می شود

آنچه را می نگاری بعد از خواندنش لذت ببری

تفاوت میان محبت با محنت چقدر هیچ دقت کرده ای؟ تفاوت میان محرم و مجرم چقدراست ؟ هیچ دیده ای؟

......... خواب و جواب؟ میان لعنت و لعبت چه ؟‌و فرق است؟‌هیچ دیده ای ؟ میان مراحم و مزاحم

......... میان

اگر درست نقطه بگذاریم خیلی چیزها درست می شود ...........

گاهی فقط یک نقطه ....... نه بیشتر..... همین ........

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد