بگذر از من

اگه راهم این روزا از تو یه کم دوره؛ببخش

توی زندگی آدم؛ یه وقتا مجبوره ببخش

                                                    بگذر از من اگه صبر و طاقتم؛ کافی نبود

                                                    عکس من تو قاب رویایی که می بافی نبود

بگذر از من اگه جمعه بود و باز دیر اومدم

شب واسه گفتن قصه ها با تاخیر اومدم

                                                  گل یکدونه گلدون بلور زندگی

                                                  چی دارم واست به جز یه عالمه شرمندگی

آرزوم همیشه این بوده که تو کسی بشی

سایه بون دل بی پناه بی کسی بشی

                                                  حالا که گذشته از من تو باید صاف بمونی

                                                 مث آینه شمدونای نقره شفاف بمونی

یه سبد دعا و خوشبختی فردا؛‌مال تو

دس من بود که می گفتم؛ همه دنیا مال تو

                                                تو بازم برو سراغ بازیا و نقاشی

                                                نباید تو از حالا به فکر غصه ها باشی

برو زندگی رو با مهربونی زنگ بزن

همه رو با هر چی دوس داری؛ هماهنگ بزن

                                              دوری مونه و با می ذاریم به حساب سرنوشت

                                              انقدر خوبی که آخر؛ می دونم می ری بهشت 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

سلام آرزو جان
خوبی؟
این ترانه از کی بود؟ خیلی قشنگه:) تو همیشه شعرای قشنگی و گلچین میکنی:) دستت درد نکنه دوستم:)
شاد و سرفراز باشی و در پناه حق.

محمد شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://ssmohammad.blogsky.com

سلام آرزو جان
حالتون چطوره ؟
باور کنید حداقل ۵ بار اومدم اینجا یه چیزی بگم اما تا خواستم بنویسم تلفن زنگ خورده یا یه نفر حضوری اومده و خلاصه نشده حرفی بزنم .
کاشکی مینوشتد این شعر از کیه . بیشتر شبیه یک ترانه اس . اما جملاتش دل نشینه .

((انقدر خوبی که آخر؛ می دونم می ری بهشت))

قربانت/ محمد

marua چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام به توعزیزترین
ببخشید اینقدردیرسرزدم
خوشترازفکرمی وجان چه خواهدبودن
تاببینیم که سرانجام چه خواهد بودن
آرزوی عزیزم باید خودرو به دست سرنوشت وروزگارسپرد تاببینیم بامهربانی ونامهربانیش چی برامون رقم میزنه
ولی ازخدابرات آرزوی لحظه لحظه های قشنگ رو دارم وخوشبختی وموفقیت / درپناه حق همیشه باشی/

محمد بشیری چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.nafasborideh.blogfa.com

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است
.
.
.
.
.
.
سبز باشید
.
.
.
.
.
.
یا علی...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد