از خودم

باسلام خدمت دوستان خوب و گلم

یکی از دوستان خوب از من خواسته بودن که درمورد خودم بنویسم و اگه قابل بدونید یه چندکلمه ای از خودم بنویسم .

آرزوهستم ۲۸ ساله حسابداری خوندم و کارمند هستم . به شعر و موسیقی علاقه دارم ولی متاسفانه درهیچ کدام از این موارد استعدادم شکوفا نشده ولی شعر دوست دارم و خیلی شعر می خونم و از اون شعرهایی که خوشم بیاد در وبلاگم استفاده میکنم . این شعرها از خودم نیست ولی واقعا دوستشون دارم . اسمی از شاعرها نبردم به خاطر اینه که به نظرمن معنا و مفهوم شعره که باید به دل خواننده بشینه .

دوستانی رو هم در نت دارم و مطالب وبلاگشون واقعاْ خوندنی و گاهی من هم باعث میشه به تجربه هام اضافه بشه و گاهی هم من یه نظرهایی بهشون میدم .

امیدوارم سرتون رو درد نیاورده باشم .

فعلاْ تا بعد

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

سلام آرزو جان
خوبی؟
پس ما با هم همسالیم؟ نمیدونم چرا تا حالا فکر میکردم باید از من دو سه سالی کوچیکتر باشی:) تو انتخاب شعر هم خیلی خوش سلیقه هستی:)
مواظب خودت باش دوستم.
در پناه حق باشی.

محمد شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام آرزو جان
خوبی خانوم گل ؟
منم خیلی به موسقی بخصوص نواختن ساز علاقه دارم اما از اونجایی که کمترین استعدادی در این خصوص در من وجود نداشت یکسال طول نکشیده که گیتار من گوشه خونه خاک میخوره .
انتخاب شعرات هم چون از دل بر میخیزد لاجرم بر دل نشیند .
مرسی دوست گلم که از خودت هم گفتی
قربانت / محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد